مهاجرت به اروپا

مهاجرت به اروپا

موسسه MIE کار اقامت اروپا را به کمک وکلای اروپایی انجام میدهد.

اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا (EU) یک اتحادیه اقتصادی – سیاسی تشکیل شده از ۲۷ کشور اروپایی است. منشأ اتحادیه اروپا به جامعه اقتصادی اروپا که در سال ۱۹۵۷ با توافقنامه رم میان ۶ کشور اروپایی شکل گرفت و صرفاً یک اتحادیه اقتصادی بود بازمی‌گردد. از آن تاریخ با اضافه‌شدن اعضای نو، اتحادیه اروپا بزرگ‌تر شد. اتحادیه اروپا در بعضی اوقات به عنوان یک نهاد سیاسی خاص (بدون سابقه یا مقایسه) توصیف شده است که ویژگی‌های یک فدراسیون و کنفدراسیون را ترکیب می‌کند

اتحادیه شینگن

حوزه شنگن یا منطقه شنگن به ۲۹ کشور اروپایی گفته می‌شود که قانون کنترل گذرنامه در بدو ورود را برای شهروندان این منطقه حذف کرده‌اند. در مورد بین‌الملل نیز با گرفتن ویزا هرکدام از کشورهای این منطقه، می‌توان به دیگر کشورها نیز بدون نیاز به ویزا تازه، سفر نمود. بعدها نام این منطقه به پیمان شنگن تغییر یافت. در حوزه شنگن، حرکت و مبادله هر نوع کالا، اطلاعات، پول و افراد، به شرط قانونی بودن، جایز و بدون هرگونه ملاحظات گمرکی خواهد بود.

MIE اروپا

ما در موسسه EUMie کمک میکنیم تا شما از کلیات مسائل مرتبط به مهاجرت اروپا مثل هزینه ها، شرایط زندگی، روش های اقامتی و… آشنا شوید و بعد از مشاوره تخصصی ما شما رو به وکلای کشور مد نظر وصل میکنیم و در تمام مراحل کنارتون هستیم تا زمانی که کارت اقامت خود را دریافت کنید.

مراحل مهاجرت به اروپا در موسسه MIE

1

آشنایی شما با شرایط اروپا

2

مشاوره تخصصی

3

وصل کردن شما به وکیل

4

دریافت کارت اقامت

کشور هایی که موسسه MIE در آن ها خدمات ارائه میدهد

اطلاعاتی که در این وبسایت مشاهده می نمایید بر اساس تحقیقات اشخاصی هست که غیر حقوقی هستند و موسسه MIE هیچ گونه مسئولیت حقوقی در خصوص اطلاعات وبسایت ندارد. ما همیشه توصیه می کنیم این اطلاعات را راستی آزمایی کنید و با یک وکیل لوکال در میان بگذارید.

تمامی حقوق برای موسسه MIE محفوظ است.
مشاوره رایگان