صفحه مدارک موسسه

مجوز ها و مدارک ثبت شده موسسه MIE

دکتر امیرمحمد ملک پور

دکتر امیرمحمد ملک پور فارغ التحصیل رشته حقوق در ایران و دانش آموخته زبان انگلیسی در انگلستان می باشند. ایشان مدرک فوق لیسانس حقوق تجاری بین المللی خود را از دانشگاه علامه طباطبایی گرفته و سپس تحصیلات دکترای خود را در رشته تجارت در دانشگاه سوئیس به پایان رسانده است.
دکتر ملک پور در حال حاضر موسس و مدیر عامل شرکت MIE می‌باشد. موسسه مشاوره MIE اتریش توسط ایشان در وین اتریش با شماره ثبت Fn440189m ثبت گردید.

لیست مجوزهای مختلف موسسه MIE

گواهی و مدارک موسسه

 مجوز فعالیت موسسه MIE

و ثبت در شهر وین

گواهی ها

مجوز همکاری با مشاورین املاک

برای فروش املاک و سرمایه گذاری

گواهی ها و مدارک

مجوز همکاری با وکلا و

سردفتران اسناد رسمی

گواهی ها و مدارک

مجوز در خصوص امور پذیرش دانشجویی

و همکاری با دانشگاه ها

6

مجوز همکاری با بیمه ها

و شرکت های بیمه

مدارک و گواهی ها

گواهی فعالیت دفتر

موسسه MIE

گواهی تاسیس موسسه MIE
پروانه وکالت
دانشنامه پایان تحصیل

جناب آقای مهندس مهیار افضلی

 دارای گواهی رسمی مشاوره تحصیلی کانادا متخصص مهاجرت بین المللی است که علاقه مند به راهنمایی و کمک به افراد در مسیر دستیابی به اهداف و رویاهای مهاجرتی خود با ارائه مشاوره تخصصی در زمینه های مهاجرت از طریق کسب و کار ، کارآفرینی ، نوآفرینی ، تحصیلی، کاری و اقامت دائم، و استراتژی های مهاجرت است.
مهیار افضلی یک مشاور مهاجرتی کانادایی و عضو رسمی سازمان مشاورین مهاجرتی کانادا به شماره پروانه R532405 و عضو رسمی اتحادیه حرفه ای مشاورین مهاجرتی کانادا با شماره پروانه R19177 می باشد .

گواهی جناب افضلی

اطلاعاتی که در این وبسایت مشاهده می نمایید بر اساس تحقیقات اشخاصی هست که غیر حقوقی هستند و موسسه MIE هیچ گونه مسئولیت حقوقی در خصوص اطلاعات وبسایت ندارد. ما همیشه توصیه می کنیم این اطلاعات را راستی آزمایی کنید و با یک وکیل لوکال در میان بگذارید.

تمامی حقوق برای موسسه MIE محفوظ است.
مشاوره رایگان