تحصیل در مدارس اروپا 2024 (شرایط + هزینه ها و بهترین مدارس)

تحصیل در مدارس اروپا

 تحصیل در مدارس اروپا نیازمند اخذ پذیرش از مدارس کشورهای اروپایی است که برای این امر دانش آموزان باید به زبان کشور مقصد تسلط داشته باشند. همچنین متقاضیان باید تمکن مالی کافی برای پرداخت هزینه تحصیل داشته باشند. دانش آموزان زیر 18 سال می توانند در مدارس دولتی، خصوصی و یا شبانه روزی اروپا به تحصیل بپردازند.

به عنوان بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل می توان به کشورهایی همچون اتریش، انگلستان، آلمان، هلند و همچنین فرانسه اشاره کرد. افرادی که تمایل به تحصیل در مدارس اروپا را دارند، می‌توانند با مشاوران مجرب موسسه MIE تماس بگیرند و از مشاوره رایگان این موسسه بهره‌مند گردند. موسسه MIE می تواند در تمام مراحل از پذیرش تا اخذ ویزا همراه شما عزیزان باشد.

بله ، زیرا دانش آموزان بین المللی می توانند در برخی مدارس در صورت داشتن قیم قانونی (که می تواند مدرسه یا والدین باشد) برای تحصیل در مدارس دولتی  درخواست  نمایند.

 

دانش آموزان برای تحصیل در مدارس اروپا نیازی به ارائه مدرک زبان ندارند اما دانش زبانی می تواند در یادگیری و آموزش آنها تاثیر زیادی داشته باشد.

هزینه تحصیل در مدارس دولتی اروپا تقریبا رایگان است سالانه کمتر از 1500 یورو اما در مدارس بین المللی بالای 15،000 هزار یورو می باشد.

 

شرایط تحصیل در مدارس اروپا

دانش آموزان زیر 18 سال می توانند برای تحصیل در مدارس اروپا اقدام کنند که به دسته دولتی و بین المللی تقسیم می شود.

هزینه تحصیل در مدارس اروپا

هزینه تحصیل در مدارس دولتی تقریبا رایگان سالانه 1500 یورو ولی در مدارس بین المللی 15،000 هزار یورو در سال.

امکانات موجود در مدارس اروپا

مدارس اروپا دارای سیستم تحصیلی پیشرفته، امکانات ورزشی، فرهنگی و هنری همچنین دارای تکنولوژی های بالای درسی است.

تحصیل در مدارس اروپا

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

فایل ویدئویی در خصوص تحصیل در مدارس یکی از بهترین کشورهای اروپایی

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

فایل صوتی این ویدیو

شرایط تحصیل در مدارس اروپا

به منظور تحصیل در مدارس اروپا بهتر است در ابتدا به بررسی شرایط عمومی تحصیل در مدارس بین المللی و هم چنین تحصیل در مدارس رایگان اروپا بپردازیم. چرا که شما می توانید با تحصیل در مدارس کشورهای تاپ اروپایی همچون مدارس اتریش، آلمان، هلند و سوئیس، وارد بهترین دانشگاه های این کشورها شده و رایگان تحصیل کنید.

در اکثر کشورهای اروپایی، تحصیل در مدارس دولتی برای دانش آموزانی که شهروند یا ساکن اتحادیه اروپا هستند، رایگان است.

مدارس بین المللی در اروپا معمولاً از همه دانش آموزان، صرف نظر از ملیت آنها، شهریه دریافت می کنند. شهریه مدارس بین المللی می تواند بسیار بالا باشد، به خصوص در مدارس خصوصی.

شرایط تحصیل در مدارس اروپا به شرح زیر است:

رده سنی  از 6 الی 18 سالگی
مدارک ریز نمرات و گواهی نامه ها و مدرک تحصیل دوره قبلی
آزمون ورودی آزمون تعیین سطح یا آزمون زبان 
مهارت زبانی بسته به مدرسه ممکن است متغیر باشد
طیف درسی برنامه درسی بین المللی بریتانیا (IB) یا برنامه درسی اروپایی و برنامه های درسی دوجانبه و چند زبانه

لینک مقاله پیشنهادی

تحصیل در آلمان

نظام آموزشی اروپا

ایجاد شرایط تحصیل در مدارس اروپایی برای دانشجویان بین المللی توسط دولت فراهم گردیده است. تحصیل در اروپا عمدتا تا 18 سالگی اجباری بوده و دانش آموزان می توانند از سن 6 سالگی وارد مدرسه شوند.

نظام آموزشی در اروپا به طور کلی از ساختار مشابهی پیروی می کند، اما با توجه به تنوع فرهنگی و سیاسی این قاره، در جزئیات تفاوت هایی نیز وجود دارد.

ساختار کلی مدارس اروپا

  • آموزش پیش دبستانی

    آموزش پیش دبستانی در اکثر کشورهای اروپایی اختیاری است، اما به طور فزاینده ای رایج می شود. سن شروع آموزش پیش دبستانی معمولاً بین 3 تا 5 سالگی است.

  • آموزش ابتدایی

    آموزش ابتدایی در اکثر کشورهای اروپایی اجباری است و معمولاً بین 6 تا 12 سالگی طول می کشد. در این مقطع، دانش آموزان در دروس پایه مانند زبان، ریاضی، علوم، مطالعات اجتماعی و هنر آموزش می بینند.

  • آموزش متوسطه

     آموزش متوسطه در اکثر کشورهای اروپایی به دو دسته آموزش متوسطه اول و آموزش متوسطه دوم تقسیم می شود.

    • آموزش متوسطه اول: آموزش متوسطه اول معمولاً بین 12 تا 16 سالگی طول می کشد و اجباری است. در این مقطع، دانش آموزان دروس پایه را ادامه می دهند و ممکن است شروع به انتخاب دروس تخصصی تر کنند.
    •  آموزش متوسطه دوم: آموزش متوسطه دوم اختیاری است و معمولاً بین 16 تا 18 سالگی طول می کشد. در این مقطع، دانش آموزان می توانند در مسیرهای مختلف تحصیلی مانند آکادمیک، حرفه ای یا فنی و حرفه ای تحصیل کنند.
  • آموزش عالی

    آموزش عالی در اروپا شامل دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و کالج های حرفه ای می شود. دانش آموزان می توانند پس از اتمام دوره متوسطه دوم برای ورود به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی درخواست دهند.

تحصیل در مدارس اروپا معمولا دو زبانه است. به طور مثال در آلمان معمولا دو زبان کار می کنند و در بعضی مدارس سوئیس چهار زبان کار می کنند.

خوبی شرایط پذیرش در مدارس این است که نیازی به ارائه مدرک زبان نیست و مدرسه فقط از شما یک آزمون تعیین سطح می گیرد. اگر زبان پایه خوبی دارید و حداقل را می دانید می توانید پذیرش بگیرید.

هزینه های تحصیل در مدارس اروپا

همان طور که گفته شد دانش آموزان بین المللی می توانند به منظور ادامه تحصیل در مدارس بین المللی اروپا درخواست پذیرش نمایند. هم چنین امکان تحصیل رایگان در مدارس دولتی برای دانش آموزان مقیم اروپا نیز وجود دارد که بی نیاز از پرداخت هزینه های تحصیل در مدارس به تحصیل رایگان بپردازند.

برای تحصیل رایگان دانش آموزان بین المللی زیر 18 سال نیز می توانند با تعیین یک قیم از بستگان یا هر فردی که اقامت بلند مدت یا پاسپورت کشور مورد نظر را دارند و تایید وی از جانب دادگاه برای مدارس رایگان اقدام کنند.

از جمله امکانات بهترین مدارس اروپایی می توان به چند زبانه بودن این مدارس و امکانات آموزشی و تفریحی اشاره نمود.

هزینه های تحصیل در مدارس شبانه روزی تمامی هزینه های فرد را در دوره یکساله تحصیلی در بر می گیرد و بسته به مدرسه و کشور مورد نظر از 15 الی 45 هزار یورو در سال می باشد. این هزینه مواردی را تحت پوشش قرار می دهد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • هزینه های کلاس های تحصیلی و کارگاه های آموزشی
  • هزینه سرپرستی دانش آموز یا boarding
  • هزینه امتحانات و آزمون های یکسال جاری
  • عضویت دانش آموزی، کتاب های درسی و وسایل آموزشی
  • امکانات و لباس های ورزشی
  • فعالیت های بیرون از تحصیل
  • هزینه های خوابگاه یا home stay
  • وعده های غذای اصلی و میان وعده ها

همان طور که اشاره شد هزینه های تحصیل در معتبرترین مدارس اروپا با توجه به کشور مقصد و نوع مدرسه متفاوت می باشد که میزان هزینه های زندگی با توجه به نوع اقامت (خوابگاه یا homestay) و اقامت 5 روزه یا 7 روزه مبلغی می باشد.

به طور کلی هزینه های تحصیل در مدارس کشورهای تاپ اروپایی، بین 20 تا 50 هزار یورو در سال متفاوت است. اما تمام مدارس شامل تمام امکانات خواهد شد. و با این هزینه تقریبا هزینه دیگری ندارید.

کم هزینه ترین کشورهای اروپایی برای تحصیل در مدارس

هزینه تحصیل در مدارس بین المللی اروپا به طور کلی بالاست و همان طور که گفتین سالانه 15 تا 50 هزار یورو می باشد، اما تحصیل در برخی از کشور های اروپایی مانند تحصیل در مدارس فرانسه برای دانش آموزان بین المللی نیز رایگان است همچنین تحصیل در برخی از مدارس اسپانیا نیز یالانه بین 2000 تا 3000 هزار یورو می باشد.

حال شما عزیزان این امکان را دارید که از بین کشورهای اروپایی مختلف، بهترین کشور از نظر تحصیل در مدارس را انتخاب نمایید:

اخذ بورسیه تحصیلی در مدارس اروپا

دانش آموزان بسیاری تمایل به اخذ بورسیه مدارس اروپایی به منظور تحصیل در مدارس تاپ با کمترین هزینه دارند. در این خصوص باید خاطر نشان کنیم که امکان اخذ بورسیه در مقطع زیر دیپلم و در مدارس اروپایی وجود دارد.

مدارس دولتی در اروپا برای افرادی که والدین شان مقیم هستند و اقامت بلند مدت دارند؛ رایگان می باشد بنابراین در این مدارس بورسیه تحصیلی ارائه نمی شود. در مدارس خصوصی که ملزم به پرداخت شهریه هستند، برنامه های بورسیه متفاوتی عرضه می شود.

اخذ بورسیه برای آن دسته از دانش آموزانی که وضعیت تحصیلی خوبی دارند، معدل بالایی دارند و نمره زبان خوبی دارند، وجود دارد.

این بورسیه ها با توجه به شرایط تحصیلی و رزومه علمی دانش آموزان به افراد مستعد و بیشتر در مقاطع 11 و 12 تحصیلی قابل ارائه می باشد. امکان پوشش قسمتی از هزینه های تحصیل و یا زندگی دانش آموز بخشی از برنامه بورسیه های تحصیلی می باشد.

به منظور درخواست بورسیه تحصیلی در این مقطع درخواست دانش آموز در دست مدیریت مدرسه قرار خواهد گرفت و در زمان مشخص بررسی خواهد شد.

فایل ویدئویی موسسه MIE در خصوص مدارس سوئیس

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

فایل صوتی این ویدیو

معرفی مدارس ، دبیرستانها و کالج های اروپا

آشنایی با شرایط بهترین مدارس اروپایی و همین طور معتبرترین مدارس اروپا به جهت تحصیل افراد زیر 18 سال، می تواند دیدگاهی روشن و چشم اندازی وسیع برای تحصیل فرزندان تان به شما عرضه کند. به همین منظور در ادامه لیستی تهیه نموده ایم و در آن به معرفی معتبرترین مدارس اروپا پرداخته ایم:

هزینه سالیانه تحصیل سن پذیرش نام مدرسه
30 الی 45 هزار کرون 5 الی 18 سال مدرسه Ecole Chantemerle سوئیس
64 الی 120 هزار کرون 14 الی 18 سال مدرسه Lemania سوئیس
15 الی 18 هزار یورو 16 الی 18 سال مدرسه بین المللی در فرانسه
52 هزار یورو 14  الی 18 سال St. Gilgen International School اتریش
44 هزار یورو 11 الی 18 سال Amadeus International School Vienna اتریش
38 هزار یورو 12 الی 18 سال The American International School in Salzburg اتریش
25 هزار یورو 11 الی 19 سال Danube International School Vienna (private Danube school)
15.900-19.350 پوند 12 الی 19 سال Randor House انگلیس
19.000-26.300 پوند 5 الی 19 سال  Intenational School of London انگلیس
12.735 پوند 14 الی 19 سال King Edward’s School انگلیس

مدارک مورد نیاز اخذ ویزا برای تحصیل در مدارس اروپا

از جمله مهم ترین مراحل در زمینه تحصیل در مدارس اروپا و اخذ ویزای تحصیلی ارائه مدارک مورد نیاز برای این منظور می باشد.

نحوه ارائه مدارک برای اخذ ویزای تحصیلی با توجه به کشور مقصد متفاوت می باشد، در صورتی که مدارک دانش آموز کامل باشد و تمام موارد مورد نیاز را تهیه نموده باشد ویزای تحصیلی برای او صادر خواهد شد.

در ادامه برخی از مدارک مورد نیاز به منظور اخذ ویزا جهت تحصیل در مدارس اروپا را مشاهده می کنید:

 

مدارک هویتی نظیر پاسپورت و کارت ملی

کپی مدارک هویتی

عکس پرسنلی

نامه پذیرش از مدرسه

 مدارک تحصیلی پیشین

ریزنمرات ترجمه شده

تمکن مالی مناسب

فرم تکمیل شده درخواست ویزا

رسید پرداخت شهریه دانشگاه

رسید پرداخت هزینه ویزا

بررسی ویزای همراه برای تحصیل در مدارس اروپا

والدین در اروپا امکان اخذ ویزای گاردین یا ویزای همراه دانش آموزی را ندارند و فقط با دریافت ویزای توریستی می توانند به دیدار فرزند خور بروند برخی از کشور ها مانند انگلستان ممکن اسنت ویزای گاردین بدهد اما در این صورت فقط یکی از والدین می توانند آن را دریافت کنند پدر یا مادر.

بنابراین امکان اخذ اقامت برای والدین از طریق دانش آموزان امکان پذیر نیست ولی عکس آن ممکن است که اگر والدین اقامت دریافت کنند می توانند برای فرزندان خود تا زیر 18 سال اقامت دریافت بگیرند.

امکانات مدارس اروپا

امکانات مدارس در اروپا به طور قابل توجهی از کشوری به کشور دیگر و حتی بین مدارس مختلف در یک کشور متفاوت است. با این حال، به طور کلی، مدارس اروپایی طیف گسترده ای از امکانات را به دانش آموزان خود ارائه می دهند که می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • امکانات آموزشی

    کلاس های درس مجهز: اکثر مدارس اروپایی دارای کلاس های درس مجهز به تخته های هوشمند، پروژکتورها، کامپیوتر و سایر تجهیزات آموزشی هستند.
    کتابخانه ها: مدارس اروپایی معمولاً دارای کتابخانه های بزرگ با مجموعه ای از کتاب ها، مجلات و سایر منابع آموزشی هستند.
    آزمایشگاه های علمی: مدارس اروپایی که برنامه های علمی قوی دارند، معمولاً دارای آزمایشگاه های علمی مجهز به تجهیزات مدرن هستند.
    کارگاه های آموزشی: مدارس اروپایی که برنامه های حرفه ای و فنی دارند، معمولاً دارای کارگاه های آموزشی مجهز به ابزار و تجهیزات لازم برای آموزش دانش آموزان در زمینه های مختلف هستند.
     امکانات ورزشی: اکثر مدارس اروپایی دارای زمین های ورزشی، سالن های ورزشی و استخرهای شنا هستند.
     امکانات هنری: بسیاری از مدارس اروپایی دارای امکانات هنری مانند استودیوهای هنری، اتاق های موسیقی و تئاتر هستند.

  • خدمات حمایتی

    خدمات مشاوره: اکثر مدارس اروپایی خدمات مشاوره را به دانش آموزان خود ارائه می دهند تا به آنها در مسائل تحصیلی، شخصی و اجتماعی کمک کنند.
    خدمات بهداشت و درمان: بسیاری از مدارس اروپایی خدمات بهداشت و درمان را به دانش آموزان خود ارائه می دهند، مانند مراقبت های اولیه، معاینات دندانپزشکی و مشاوره سلامت روان.
    خدمات تغذیه: برخی از مدارس اروپایی خدمات تغذیه را به دانش آموزان خود ارائه می دهند، مانند صبحانه، ناهار و میان وعده. خدمات حمل و نقل: برخی از مدارس اروپایی خدمات حمل و نقل را به دانش آموزان خود ارائه می دهند، مانند اتوبوس مدرسه یا سرویس های شاتل.

  • فعالیت های فوق برنامه

    باشگاه ها و انجمن ها: اکثر مدارس اروپایی طیف گسترده ای از باشگاه ها و انجمن ها را به دانش آموزان خود ارائه می دهند که می تواند شامل باشگاه های ورزشی، باشگاه های هنری، باشگاه های علمی و باشگاه های زبانی باشد.
    سفرهای آموزشی: بسیاری از مدارس اروپایی سفرهای آموزشی را به دانش آموزان خود ارائه می دهند که می تواند به مکان های تاریخی، موزه ها، تئاترها و سایر مکان های جالب باشد.
     اردوها: برخی از مدارس اروپایی اردوهای تابستانی و زمستانی را به دانش آموزان خود ارائه می دهند.

موقعیت ورود به دانشگاه پس از تحصیل در مدارس اروپا

از جمله خدماتی که معتبرترین مدارس اروپایی ارائه می نمایند، امکان اخذ مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته با توجه به وضعیت تحصیلی، روحی و استعداد دانش آموز است که افراد متخصصی و مشاورینی که سال ها در این امر تجربه دارند به راهنمایی دانش آموزان به منظور انتخاب یک رشته تحصیلی مناسب برای ورود به دانشگاه و یافتن کار و کاریابی خواهند پرداخت.

برخی از دانشگاه های تاپ اروپا به منظور تحصیل پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، دامپزشکی و… عبارتست از:

دانشگاه های معتبر در اروپا
UCL Medical School
Brighton & Sussex Medical School
University of Oxford
University of Cambridge
University College London
King’s College London
University of Glasgow
The University of Manchester
The University of Edinburgh
London School of Hygiene and Tropical Medicine

راه یابی به رشته های علوم پزشکی

از جمله رشته های پرطرفدار و مورد تقاضا به منظور تحصیل در اروپا رشته های علوم پزشکی نظیر پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی و… می باشد. در حال حاضر تحصیل در رشته های پزشکی انگلستان یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت از طریق تحصیل به اروپا است.

کیفیت بالای دانشگاه های اروپا، مورد تایید بودن اکثر دانشگاه های این کشور، امکان کاریابی آسان بعد از تحصیل، حقوق بالا و دیگر نکات مثبت باعث شده که اروپا مقصد دانشجویان بین المللی زیادی باشد.

از جمله کشورهایی که امکان تحصیل رایگان در این رشته ها را برای دانشجویان بین المللی فراهم نموده است کشورهای آلمان ، اتریش ، فرانسه و… می باشد. لازم به ذکر است که امکان تحصیل با هزینه بسیار پایین در اسپانیا نیز فراهم است که دانشجو بعد از گذراندن دوراه های فاندیشن یا آمادگی می توانند به دانشگاه های معتبر این کشور وارد شوند.

لزوم ورود به دانشگاه های پزشکی گذراندن آزمون ورودی و قبولی در این آزمون می باشد. دانشجویان می توانند برای آماده سازی و آشنایی بیشتر با دروس مرتبط در دوره های A level یا فاندیشن شرکت نموده و آمادگی و نمرات لازم برای شرکت در آزمون های ورودی دانشگاه ها را به دست آورند.

نکته قابل توجه آن است که اگر قصد تحصیل در رشته های علوم پزشکی در اروپا را دارید می بایست به زبان کشور مورد نظر مسلط باشید.

 بعد از سال سوم و گذراندن دوره های تئوری، آموزش شما وارد فاز بالینی می شود و می بایست بتوانید با بیماران ارتباط کلامی برقرار نمایید. با این حال دانش آموزانی که در مدارس شبانه روزی اروپا تحصیل نموده اند به دلیل آشنایی بیشتر با شرایط از شانس قبولی بالاتری نیز برخوردار می باشند.

وضعیت اقامت پس از تحصیل فرزندان در مدارس اروپا

از جمله سوالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر خود کرده باشد وضعیت اقامت در اروپا و کار بعد از تحصیل در مدارس اروپا می باشد.

از جمله اهداف دانش آموزان جهت تحصیل در بهترین مدارس اروپا آمیخته شدن با فرهنگ و مردم این کشور، هم سو شدن با محیط اروپا و همین طور امکان ورود به دانشگاه های برتر دنیا می باشد. از طرفی در صورت که متقاضیان از سنین پایین تر وارد محیط شوند امکان یادگیری زبان و در نهایت بهره مندی از تحصیل رایگان در مقاطع دانشگاه نیز برایشان فراهم خواهد بود. به طور معمول شرایط اخذ اقامت برای متقاضیانی که در سنین زیر 18 سال وارد اروپا شده و مشغول به تحصیل می شوند، ایده آل تر خواهد بود.

شرایط اخذ اقامت اروپا و پاسپورت در اروپا با توجه به کشور مورد نظر متفاوت می باشد.

به طور کلی دانش آموزان و محصلان بعد از اخذ دیپلم از مدارس اروپا و اتمام تحصیلات متوسطه می توانند یکی از راه های اقامتی همانند کار یا تحصیل در مقاطع دانشگاهی را برگزینند. از جمله محبوب ترین این روش ها تحصیل در کالج ها یا دانشگاه های معتبر می باشد که بعد از فارغ التحصیلی دانشجو را برای ورود به بازار کار اروپا آماده می کند.

پاسخ به سوالات متداول در خصوص تحصیل در مدارس اروپا

بهترین مدارس اروپا کدام هستند؟
به دلیل ازدیاد این مدارس، نمی توان آن ها را در اینجا ذکر کرد. در این مقاله جدولی قرار دارد که لیست این مدارس را به همراه هزینه های تحصیل آنها نشان می دهد.

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای دانش آموزی اروپا کدامند؟
• مدارک هویتی نظیر پاسپورت و کارت ملی
• کپی مدارک هویتی
• عکس پرسنلی
• مدارک تحصیلی پیشین
• نامه پذیرش از مدرسه
• ریزنمرات ترجمه شده
• تمکن مالی مناسب
• فرم تکمیل شده درخواست ویزا
• رسید پرداخت هزینه ویزا

هزینه تحصیل در مدارس اروپایی چقدر است؟
هزینه های تحصیل در مدارس شبانه روزی تمامی هزینه های فرد را در دوره یکساله تحصیلی در بر می گیرد و بسته به مدرسه و کشور مورد نظر از 15 الی 45 هزار یورو در سال می باشد.

شرایط اخذ بورسیه مدارس اروپایی چیست؟
در مدارس خصوصی که ملزم به پرداخت شهریه هستید، برنامه های بورسیه متفاوتی عرضه می شود. این بورسیه ها با توجه به شرایط تحصیلی و رزومه علمی دانش آموزان به افراد مستعد و بیشتر در مقاطع 11 و 12 تحصیلی قابل ارائه می باشد.

سخن پایانی

تحصیل در مدارس اروپا و تحصیل رایگان در مدارس اروپا، بورسیه مدارس اروپایی، مدارس شبانه روزی اروپا، تحصیل در مدارس بین المللی اروپا، تحصیل فرزندان در اروپا، بهترین مدارس اروپایی، بهترین مدرسه اروپا، معتبرترین مدارس اروپا، لیست مدارس معتبر اروپا، ارزانترین مدارس اروپایی، تحصیل کودکان در اروپا، ویزای والدین برای تحصیل فرزند در اروپا و شرایط تحصیل در مدارس بین المللی اروپا در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی و تخصصی قرار گرفت. از انجا که بهترین مدارس اروپایی در کشورهایی نظیر انگلیس، سوئیس، اتریش، فرانسه و … قرار دارد، این کشورها همواره مورد توجه والدینی که به آینده تحصیلی و شغلی فرزندان خود اهمیت ویژه ای می دهند قرار گرفته است. تحصیل در معتبرترین مدارس اروپا همانند سرمایه گذاری است، که در این نوع سرمایه گذاری شما آینده ای ایده آل را برای فرزند خود رقم خواهید زد تا با اطمینان از داشتن آینده شغلی روشن به دنبال اهداف خود باشند. پیشنهاد می کنیم در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه تحصیل رایگان در اروپا و یا بهترین مدارس اروپایی با مشاورین ما در موسسه MIE تماس حاصل نموده و مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید. هم چنین می توانید در انتهای این مقاله نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را مطرح نمایید و یا در بخش پرسش و پاسخ همگانی سایت های مالک پور پرسش خود را ثبت نمایید تا کارشناسان در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند.

دیدگاه خود را ثبت کنیدتمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

71 پاسخ
  1. آذین قربانی گفته:

    سلام
    آیا در اروپا مدرسه تخصصی فوتبال یا هنر وجود داره؟ و شهریه سالانه اشون چقدره؟

    پاسخ
    • MIE.malekpour گفته:

      سلام و عرض ادب
      می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا شمارا راهنمایی کنند02149076

      پاسخ
  2. f.sh گفته:

    وقت بخیر. فرزند من ۸ سالشه و کلاس زبان میره. میخواستم بدونم برای تحصیل در مدارس سوئیس زبانش در چه سطحی باشه؟
    حداکثر تمکن مالی برای پرداخت هزینه این مدارس چقدر است؟

    پاسخ
    • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

      سلام دوست عزیز. برای کشورهای انگلستان و کانادا و استرالیا قابل اقدام هست برای والدین

      پاسخ
  3. arsam گفته:

    سلام ممنون از اطلاعات مفیدتان دوست من دو فرزند دو قلو دارد و می خواهد برای مدرسه این دو نفر اقدام کند آیا خودشان هم به عنوان همراه می تواند با آنها برود؟ هر 2 فرزند دختر و 10 سالشان است باتشکر

    پاسخ
  4. محمود گفته:

    سلام و خسته نباشید
    من ۲۰ سال سن دارم با دیپلم ۱۱ ساله ریاصی فیزیک و قصد دارم برای کالج زبان انگلسی در اتریش اقدام کنم از نظر مالی هم اوکی هستم و می توانم ۱۰۰ هزار دلار به خارج منتقل کنم و سرمایه و ملک هم برای نشان دادن وابستگی در ایران دارم
    دوست دارم برادر کوچک ترم رو هم که سنش ۱۳ سال است رو هم با خودم ببرم اما امکان هزینه برای مدارس خصوصی رو ندارم
    آیا امکانش وجود دارد من به عنوان قیمش معرفی شوم و در مدارس رایگان تحصیل کند البته هزینه های معمول زندگی و خواب گاهش را می توانم بپردازم و زبان انگلیسی برادم هم متوسط هست
    و مادرم فوت کرده و پدرم بیش از ۶۰ سال سن دارد
    باتشکر

    پاسخ
    • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

      سلام دوست عزیز. اصولا باید در مدارس خصوصی بتونن تحصیل کنند. اما در خصوص جزئیان مواردی که سوال فرمودید حتما با کارشناسان صحبت کتید تا شمارو دقیق تر راهتمایی کنند

      پاسخ
  5. حامد گفته:

    عرض سلام و احترام. شخص همراه دانشجوی دکتری فول فاند از دانشگاه های اروپا که 18 سال سن داشته (بعنوان همسر )و وضعیت تحصیلی خوب در مقطع اول دبیرستان تمام کرده اجازه تحصیل در مدارس اروپا دارد؟ در صورت امکان میتوان هزینه ها را پوشش داد ؟

    پاسخ
  6. ناهید گفته:

    سلام من ۲۰سالمه و دیپلمم و گرفتم و ای معدل پایانی دوازدهم نزدیک ۱۴ و ترم اولم ۱۷/۹۶ بود و سال های قبلم توی همین رنج معدل بود یا بیشتر یا یه مقدار کمتر از هیجده بود دو سال گپ تحصیلی دارم و دراین فاصله برای آیلتس آماده شدم وبه عنوان مدیر داخلی در آموزشگاه زبانی که مشغول درس خواندن بودم و آیا می‌توانم با این شرایط در دانشگاه های آمریکا که در مدیریت و بیزینس جزو بهترین هستند مثل هاروارد استنفورد یا پنسیلوانیا و کالیفرنیا و…پذیرش و فاند بگیرم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

      سلام. باید رزومه و معدل و نمرات خوب باشند. اما در کل برای آمریکا می تونید شانستون رو امتحان کنید

      پاسخ
    • رضاظریف گفته:

      سلام به تیم حرفه ای اقای ملک پور من ۱۵ سال دارم و مهر به سال دهم میرم شرایط مالی اصلا خوبی ندارم اما معدل های بالا مثلا ۱۹.۸۶ و ۱۹.۵۰ و ۱۹.۲۸ در دبیرستان داشتم زبان هم حدودی بلدم اما مدرک معتبر ندارم میخام بورسیه کامل بگیرم و اینکه خاله من در کشور استرالیا زندگی میکنند چقد شانس دارم و چجوری اقدام کنم برای بورسیه
      و مدرک درجه ۲ فنی حرفه ای ارایشگری مردانه دارم جزو نخبگان ناحیه بودم و مدال ورزشی والیبال ناحیه هم دارم فعالیت هایی در مورد کمک به حیوانات و محیط زیست هم داشتم میشه درمورد بورس voice for cat هم مقداری برام توضیح بدید بسیار ممنونم 🤍

      پاسخ
      • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

        سلام. دوست عزیز برای تحصیل در مدارس بین المللی معمولا به دانش آموز بورسیه کامل داده نمی شود

        پاسخ
  7. ناهید گفته:

    سلام من ۲۰سالمه و دیپلمم و گرفتم و ای معدل پایانی دوازدهم نزدیک ۱۴ و ترم اولم ۱۷/۹۶ بود و سال های قبلم توی همین رنج معدل بود یا بیشتر یا یه مقدار کمتر از هیجده بود دو سال گپ تحصیلی دارم و دراین فاصله برای آیلتس آماده شدم وبه عنوان مدیر داخلی در آموزشگاه زبانی که مشغول درس خواندن بودم و آیا می‌توانم با این شرایط در دانشگاه های آمریکا که در مدیریت و بیزینس جزو بهترین هستند مثل هاروارد استنفورد یا پنسیلوانیا و…پذیرش و فاند بگیرم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

      سلام. باید رزومه و معدل و نمرات خوب باشند. اما در کل برای آمریکا می تونید شانستون رو امتحان کنید

      پاسخ
  8. محسن گفته:

    سلام خسته نباشید ببخشید.بنده معدل هفتم و هشتم و نهمم ۱۹/۵۰ است و میخواستم بدونم که آیا در اروپا مدارس بین المللی رایگان وجود دارد؟؟
    اگر وجود ندارد میتوانیم حین تحصیل کار کنیم و خرج خودمون رو دربیاریم؟؟ ممنون.

    پاسخ
    • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

      سلام. دوست عزیز همه مدارس بین المللی دارای هزینه می باشد. در دوران مدرسه اجازه کار وجود ندارد

      پاسخ
  9. .. گفته:

    سلام و عرض خسته نباشید خدمات آقای ملک پور و تیم حرفه ای تون
    من ۱۵ سالمه و اینکه نمراتم در متوسطه اول همه بالا ۱۹ بودن و اینکه touchstone2 زبان انگلیسی هستم
    اما شرایط مالی خوبی ندارم و نمیتونم از طریق خانوادم در مدارس اروپا کاور بشم با توجه به شرایط که خدمتتون عرض کردم تمایل دارم که در مدارسی باشم که تحصیلش رایگان باشه و سوالم از شما اینه که میتونم هزینه زندگیم رو با کار کردن و در کنارش تحصیل فراهم کنم؟

    پاسخ
    • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

      سلام. دوست عزیز ممنون از حسن توجه شما
      اما تحصیل در مدارس اروپایی واقعا هزینه بالایی دارد . رایگان نیست. و اینکه به دانش آموزان اجازه کار نمی دهند

      پاسخ
  10. sina گفته:

    سلام و عرض ارادت
    من 17 سال و 7 ماه سن دارم و نمیخواهم سربازی بروم . خواستم بپرسم برای بعد از 18 سال آیا ممکن است که معافیت تحصیلی برای تحصیل در دوره کارشناسی یا همون لیسانس بگیرم؟ بعضی جاها خوندم برای تحصیل در دوره کارشناسی امکان صدور معافیت تحصیلی ممکن نیست . اگر همچنین چیزی واقعیت داره برای مدارس خارج اقدام کنم . با تشکر

    پاسخ
  11. ناشناس گفته:

    سلام و عرض ادب
    من ۱۸ سالمه و میرم دوازدهم
    من وقتی یازدهم رو تموم کردم بعدش یک سال مدرسه نرفتم و قراره سال بعد برم دوازدهم و میخوام دوازدهم رو برم مدارس اتریش برای سال بعد البته یعنی در سن ۱۹ سالگی
    مدرک آیلتس ۶ و A1 آلمانی دارم
    آیا میتونم اقدام کنم .

    پاسخ
    • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

      سلام. شانس اقدام وجود دارد. اما چون سن یک مقداری از سن مدرسه بالاتر رفته است باید با کارشناسان ارشد حتما این موضوع رو مجدد چک کنید

      پاسخ
  12. محمدرضا گفته:

    سلام و عرض خسته نباشید.
    من 14 سالمه و سال بعد میرم نهم. معدل هفتم و هشتمم هر دو 19.29 بوده. زبان انگلیسی چند ترم دیگه ایلتس میگیرم و زبان انگلیسی را به صورت پیشرفته بلدم. احتمالا نتونم هزینه مدارس شبانه روزی رو بپردازم ولی خیلی دوست دارم واسه دبیرستان مهاجرت کنم.آیا با این رزومه میتونم اقدام کنم و اگه نه چه پیشنهادی بهم میدید که بتونم؟

    پاسخ
    • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

      سلام دوست عزیز. بله شما رزومه خوبی برای تحصیل در مدارس دارید و میتونید اقدام کنید

      پاسخ
  13. Nima گفته:

    سلام
    وقتتون بخیر
    خسته نباشید
    میخواستم بدونم کالج کدوم کشور هزینه کمتری داره و حداقل سن وجود در کالج چن ساله؟
    چون خانوادم ب احتمال زیاد نتونن هزینه بالا رو متقبل شن
    و خودمم تا حالا در آیلتس شرکت نکردم ولی در سطح intermediate هستم
    میخاستم بدونم کدوم کشورای اروپایی مناسب هستن
    سن من هم 16سال هستش
    این بهمن 17 ساله میشم
    رشتم هم تجربی هستش

    پاسخ
    • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

      سلام. اگر پشتوانه مالی شما ضعیف هست بهتره که در ایران مدرک دیپلم رو بگیرید و بعد برای دانشگاه اقدام کنید. شاید دوره زبان فرانسه بهترین گزینه باشه. با دور زبان ورود میکنید و بعد وارد دانشگاه میشید

      پاسخ
  14. زهرا گفته:

    سلام خوب هستید خسته نباشید من 15 سالم نشده هنوز مرداد ماه 15 ساله میشم، من معدل کلاس هفتم و هشتمم بالای 19.80 بوده و معدل ترم اول نهمم هم 19.86 ترم دوم رو هنوز ندادن کارنامش رو من تیرماه آزمون نمونه دولتی دارم اگه اون و قبول بشم اصلا تاثیری روی پذیرش من داره؟ و من میخام رشته علوم تجربی بخونم سه تا سوال دارم اولی اینکه من با چه شرایطی میتونم رایگان تحصیل کنم؟ دومی اینکه ی چیزایی در مورد ویزای a voice for cats شنیدم کارایی که برای اون باید انجام بدم و راحت میتونم انجام بدم آیا با اون امکان داره بتونم برم؟ و سوال سوم اینکه من کلاس انگلیسیم تا پایان 2021 تموم میشه و کاملا مسلط میشم من قصدم تحصیل تو مدرسه بین المللی فرانسست چون به نظرم خوبه و شهریه نسبتا مناسبی داره میتونم درخواست بدم؟ البته شاید نتونیم شهریشو پرداخت کنیم اگه شرایطی هست که من بتونم رایگان بخونم بگید لطفا🙂 و آخر این مقاله خوندم که تو کشور فرانسه باید به زبان فرانسه مسلط باشی برای ارتباط با بیمار من خیلی زود یاد میگیرم و میدونم میتونم😁 به من بگید دقیقا به چه راهی راحت و اگه بشه رایگان میتونم برم.
    میدونم سوالاتم زیاد شد ولی من واقعا میخام قبل از 16 سالگیم بگیرم پذیرش و🙂

    پاسخ
    • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

      سلام دوست عزیز. برای تحصیل در مدارس فرانسه به زبان انگلیسی در مدارس خصوصی می تونید اقدام کنید. اما هزینه تحصیل دارد. سالی حدود 18 هزار یورو باید بتونید شهریه مدارس رو پرداخت کنید. اما اینجا مدرک دیپلم بگیرید برای دوره زبان 1 ساله می تونید ادام کنید. زبان فرانسه رو در داخل محیط یاد میگیرید بعد وارد دانشگاه های رایگان میشید

      پاسخ
  15. سید علیرضا فتحی گفته:

    با سلام و عرض ادب
    آیا برای حضور در وبینار مدارس رایگان اتریش
    باید دو ماه قبل از ماه شهریور یا همون سپتامبر
    اقدام به ثبت نام کنیم.
    یه سوال دیگه داشتم
    به طور کلی در خیلی از کشورهای اروپا میشه تحصیل رایگان داشت

    ممنون از شما

    پاسخ
      • hani گفته:

        سلام من 14 سالمه و امسال کلاس نهم میرم
        میخواستم برای سال دهم برای رشته ی بازیگری به یکی از کشور های اروپایی برای مدارس بین المللی برم کدوم کشور بهتره و اینکه قومی ندارم اونجا.
        معدل سال هفتم و هشتم بالای 19ونیم بوده.
        به ساز ویلون هم مسلط هستم.
        زبان انگلیسی هم فقط در حدی که بتونم بخونم و بنویسم و در حد صحبت های روزمره و سطحی بلدم.
        امکان تحصیل رایگان وجود داره در مدارس بین المللی؟
        با این شرایط میتونم برم؟

        پاسخ
        • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

          سلام. اگر در این سن میخواید برای تحصیل در این رشته ها اقدام کنید باید در مدارس بین الملی پذیرش بگیرید و بعد از دریافت دیپلم ممی تونید وارد رشته مورد نظرتون شوید. اتریش، سوییس، فرانسه، اسپاینا و…. را می تونید اقدام کنید

          پاسخ
    • Anna گفته:

      سلام. من 14 سالمه و به خاطر کرونا و کلاس های مجازی افت تحصیلی خیلی خیلی زیادی داشتم توی پایه هفتم در حدی کهپارسال همه ی نمره هام عالی بود و امسال کلا ضعیف. میشه اینجوری بورسیه گرفت؟ و سوال بعدیم اینه که خانوادم تمکن مالی پرداخت هزینه های مالی مدارس رو ندارن و من زبانم در حد نیمه حرفه ای هست و فرانسوی رو تا حدودی مسلطم.

      پاسخ
      • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

        سلام. برای دریافت بورسیه در اکثر موارد از مقطع فوق لیسانس به بالا میشه درخواست داد و باید نمرات و معدل افراد در حد عالی باشد

        پاسخ
  16. ناشناس گفته:

    سلام / من 16 سال سن دارم / معدلم بالا ۱۸ بوده / زبانم در حد زبان انگلیسی روزمره هست / مدرک مقام ورزشی هم دارم/ آیا شانسی برای اقدام دارم؟

    پاسخ
    • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

      سلام دوست عزیز. برای مدارس کشورهای مختلف از جمله فرانسه، اسپانیا، سوییس، انگلیس و …. می تونید اقدام کنید

      پاسخ
      • AMIR گفته:

        سلام عرض ادب وخداقوت
        ممنون از جناب اقای ملکپور وموسسه عالیتون بابات راهنمایی ها وتوضیح ها
        من دانش اموز ۱۶ ساله پایه دهم رشته تجربی هستم
        معدل سال نهمم ۲۰ و معدل سال های هشتم وهفتمم بالا ۱۹/۸۰ هست
        مدرک ایلتس ندارم اما تسلط به زبان انگلیسی رو دارم
        میخوام در اتریش ادامه تحصیل بدم
        تحصیل در ایران خیلی برام سخت شده
        علاقه خیلی زیادی به تجربی و پزشکی دارم
        ایا میتونم بورسیه تحصیلی بگیرم
        شرایط مالی زیادی ندارم
        لطفا راهنماییم کنید

        پاسخ
        • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

          سلام دوست عزیز. شما در این کشور برای تحصیل در مقطع لیسانس به زبان آلمانی به صورت رایگان می تونید تحصیل داشته باشید. اما در مدارس بورسیه نمیدن یا تحصیل رایگان برای افراد غیر اتریشی دارای هزینه است

          پاسخ
  17. مهسا گفته:

    سلام
    وقتتون بخیر.
    من خیلی تحقیق کردم در باره ی مدارس آسیا که آیا عالی هستند یا نه
    آیا میتوان به دانشگاه های برتر دنیا رفت یا نه
    به مدرسه ای در کره جنوبی رسیدم که اون مدرسه تیزهوشان است
    سوالم اینجاست که میتوان به این مدرسه رفت
    من خودم تیزهوشان درس میخونم
    به همین خاطر می‌خوام تیزهوشان باشه تا المپیاد بدهم

    از طرفی مدارس اروپا هم عالی هستند
    مثل بین المللی و. شبانه روزی و…..
    ولی تو ی اینها نمی توان المپیاد شرکت کرد
    از طرفی اگر بتوان توی مداری تیزهوشان اونها رفت
    خیلی بهتر از آسیا است

    البته جسارت نباشه شما خودتون استاد هستید
    و جسارت بده رو ببخشید
    اما سوال اینجاست که آسیا یا اروپا
    میتوان تیزهوشان این دو قاره رفت یانه
    اگر بین المللی و یا سینه روزی برویم
    میتوان المپیاد داد یا خیر

    من مشکل هزینه هم ندارم خداشکر
    فقط برام دادن المپیاد و کیفیت مدرسه مهمه
    و اینکه اون کشور امنیت داشته باشه
    ببخشید خیلی طولانی شد
    ولی واقعا ذهنم درگیره چون میخواهم برای ۲۰۲۲ دیگر رفته باشم
    ممنون میشوم راهنمایی ام کنید🙏🏻🙏🏻

    پاسخ
    • MIEMalekpour100 گفته:

      سلام دوست عزیز
      برای راهنمایی شما، نیازمند بررسی رزومه تحصیلی شما هستیم.
      باید نمرات ، سن، سطح زبان به صورت کامل بررسی شود.
      در صورتیکه شرایط داشته باشید می توانید در بهترین مدارس و دانشگاه های سطح جهان بسته به رزومه خود پذیرش دریافت نمایید.

      پاسخ
      • مهسا گفته:

        سلام
        خسته نباشید
        من ۱۴ سال سن دارم
        میانگین دوترم پارسالم ۱۹.۹۳ شد
        والان هم ترم اول ۱۹.۸۶
        زبان انگلیسی هم کامل مسلط هستم
        فقط دارم آماده میشم برای آیلتس گرفتن
        و به چند زبان دیگه هم مسلط هستم و…..
        کلا هیچگونه مشکلی ندارم
        فقط این انتخاب ها خیلی ذهن من رو درگیر کرده بود
        که کدوم مدرسه و قاره و یا کشور میتونم المپیاد هم بدهم
        و همین طور که قبلاً هم گفتم امنیت برای خانواده ام خیلی اهمیت داره
        ببخشید بازم طولانی شد

        🙏🏻😔

        پاسخ
        • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

          سلام دوست عزیز. برای مدارس کانادا و انگلیس و یا فرانسه و اسپانیا می تونید اقدام کنید

          پاسخ
  18. mohammad123 گفته:

    سلام و عرض ادب خداقوت.
    من تقریبا 14 سالمه و معدل بالای 19.8 را برای هفتم و 20 برای نیم ترم هشتم رو دارا هستم. تا قبل از سال نهم مدرک b2 المانیم رو میگیرم و به زبان انگلیسی هم تسلط دارم. در آزمون های کشوری پیشرفت تحصیلی هم رتبه های خوبی بدست اوردم. کم هزینه ترین راهی که من میتونم برای سال نهم اقدام کنم و در یک کشور عضو اتحادیه شینگن و معتبر تحصیل کنم چه راهیه؟ مدرک زبانش مهم نیست هرچی باشه میتونم تا قبل از نهم تا جایی که نیازه بخونم.
    و اینکه زدید بورسیه تحصیلی به ندرت اتفاق اعطا میشه اما همون درصد شانس هم به چه صورت میتونم اقدام کنم؟
    خیلی ممنون🌹🌹

    پاسخ
    • MIEMalekkpour99 گفته:

      سلام. در صورتی که میخواهید روشی کم هزینه داشته باشید می توانید برای دانشگاه اقدام کنید. بورسیه های مدارس بین المللی برای اسکان شما در آنجا بخشی از هزینه را شامل می شوذ. حتما برای اطلاعات بیشتر با مشاورین تماس بگیرید.

      پاسخ
  19. mahdi گفته:

    با سلام و عرض ادب
    من 14 سال دارم داخل مدرسه تیزهوشان درس میخونم (استعداد های درخشان) و معدلم 19.77 می باشد و مدرک تکنسین کامپیوتر دارم و مسلط به زبان برنامه نویسی پایتون هستم و تخصصم هم در زمینه برنامه نویسی GUI می‌باشد و تو این زمینه مدرس هم هستم و سابقه تدریس هم دارم
    و در استارت آپ تازه تاسیسی هم سابقه کار دارم و داخل امتحانات کشوری در زمینه زیست شناسی و شیمی هم چند بار رتبه آوردم
    به زبان انگلیسی هم مسلط نیستم اما تا حدودی که بتونم خودم بخونم و کمی بنویسم و ارتباط برقرار کنم بلد هستم اما شرایطم به نحوی هست که تمام هزینه ها رو شاید سختم باشه بتونم بپردازم میخواستم بدونم شانسم برای اینکه بتونم داخل یکی از کشور های خوب اروپایی مثل سوئد ، سوییس ، اتریش ، آلمان بورسیه بشم تا چقدر شانس دارم و اینکه تا چه حد بورسیه شدن میتونه هزینه های من رو تامین کنه

    پاسخ
    • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

      سلام دوست عزیز. در صورتی که زبانتون رو هم تقویت کنید شاید بونید یک مقدار کمی بابت هزینه های تحصیلتون بورس و تخفیف بگیرید. اما باید بشتر هزینه ها رو خودتون بتونید پرداخت کنید. برای مدارس رایگان اتریش برای سال آینده اگر ظرفیت داشته باشند می تونید اقدام کنید. ولی باقی کشورها مدارس بین المللی را می تونید اقدام کنید

      پاسخ
  20. محبوبه گفته:

    با عرض سلام و خدا قوت
    آقای ملک پور بسیار از دیدن کلیپ های زیباتون لذت میبرم و با توجه به حجم کارم در روزمره ،اوقات فراقتی که گیر میارم سراغ کلیپهای زیباتون میرم
    ممنون از انتقال اینهمه انرژی مثبت
    بصورت کلی ما قصد مهاجرت داریم
    یک پسر ده ساله و یک دختر پانزده ساله داریم
    خواستم از راه تحصیل بچه ها اقدام کنیم تا شرایط سرمایه گذاری رو بسنجیم و اقامت بگیریم (البته با گرفتن مشاوره از شما بزرگوار )
    آیا امکان دارد برای تحصیل فرزندان ،پدر و مادر به همراه انها با تمکن مالی اقامت داشته باشن؟
    ممنون از پاسخدهی

    پاسخ
    • MIEMalekkpour99 گفته:

      سلام. توجه داشته باشید که تحصیل فرزندان نمی تواند موجبی برای اقامت والدین شود. بر عکس فرزندان می توانند از اقامت والدین بهره ببرند و اقامت بگیرند. پس اگر قصد اقامت تمکن مالی دارید از ابتدا برای خانواده بگیرید تا فرزندان از مزایای تحصیل رایگان بهره ببرند. با مشاورین تماس بگیرید.

      پاسخ
      • ....... گفته:

        سلام خسته نباشید اگر در مصاحبه قبول بشیم آیا امکانش هست هزینه خوابگاه رو ماه به ماه پرداخت کنیم؟🌹🌹

        پاسخ
        • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

          سلام دوست عزیز. برای سال اول باید کامل پرداخت کنید. در سال دوم بسته به نظر خوابگاه شاید این امکان وجود داشته باشد

          پاسخ
  21. Arad گفته:

    سلام۱۴سالمه و کلاس نهم هستم
    معدلم بالای۱۸/۵هست
    زبان انگلیسیم نسبتا مسلط هستم(ولی آلمانی بلد نیستم)
    از کودکی موسیقی کار کردم(ارف، پبانو، گیتار و..)
    ۴مدال در رشته بسکتبال کسب کردم و عضو تیم هستم
    مهارت دارم در کارهای الکترونیکی
    میخواستم بدونم شرایط تحصیل در مدارس دولتی رو دارم؟؟
    و اینکه میخوام برای ساله دیگه یعنی دهمم اقدام کنم ظرفیت هست؟؟

    پاسخ
  22. Ronak گفته:

    سلام۱۴سالمه و کلاس نهم هستم
    معدلم بالای۱۸/۵هست
    زبان انگلیسیم نسبتا مسلط هستم(ولی آلمانی بلد نیستم)
    از کودکی موسیقی کار کردم(ارف، پبانو، گیتار و..)
    ۴مدال در رشته بسکتبال کسب کردم و عضو تیم هستم
    مهارت دارم در کارهای الکترونیکی
    میخواستم بدونم شرایط تحصیل در مدارس دولتی رو دارم؟؟
    و اینکه میخوام برای ساله دیگه یعنی دهمم اقدام کنم ظرفیت هست؟؟

    پاسخ
    • MIEMalekpour100 گفته:

      سلام دوست عزیز
      شما رزومه خیلی خوبی دارید ولی باید رزومه شما و کشوری که هدف اقدام دارید تحلیل شود.
      شما شانس خیلی خوبی برای پذیرش دارید ولی مدرسه ای که هدف انتخاب کرده اید باید توسط مشاورین بررسی شود.

      پاسخ
          • ناصر گفته:

            سلام و عرض ادب خدمت آقای ملک پور و تیمشون با عرض خسته نباشید خدمت شما.فرزند من15سال داره و کلاس دهم میخونه می‌خوام برای سال بعد یعنی 16سالگیش اقدام کنم آیا امکان داره که باز هم سال دهم رو بخونه معدل پسرم از سال هفتم تا به الان زیر18نیومده و به زبان انگلیسی مسلط هست ولی مدرک ندارع و اینکه میزان تمکن مالی من بین500میلیون تا1,5میلیارد هست و میخواستم بدونم تیم شما در چه کشورهایی میتونن برای پسرم پذیرش بگیرن و اینکه اگه بخواد زبان انگلیسی بخونه و مدرک بگیره تو رزومه متأثر هست یا نه ممنون از تیم شما

          • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

            سلام. امکانش هست مجدد برای سال دهم اقدام کنند. برای مدارس خصوصی کشورهای مختلف مثل هلند، آلمان و… سالیانه باید بالای حدود سی چهل هزار یورو بتونید ساپورتشون کنید

  23. روناک گفته:

    سلام
    من ۱۴سالمه
    میتونم ب جای مدارس شبانه روزی برای homestayاقدام کنم؟
    شرایط و هزینه چقدرمیشود؟

    پاسخ
    • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

      سلام. برای هوم استی در برخی کشورهای محدود می توان اقدام کرد. معمولا کانادا و انگلیس هوم استی دارند. اما کشورهای اروپایی گاها خود آن مدرسه می تواند قیم باشد. مثلا مدارس اتریش خودشون قیم دانش آموزان می شوند

      پاسخ
  24. روناک گفته:

    سلام خسته نباشید
    من هیچ کسیو در اروپا ندارم ک قیمم بشن
    شرایط homestayچیه؟
    من اگر بخوام برای دبیرستان اقدام کنم میتونم به جای مدارس شبانه روزی به homestayبرم؟
    میشه لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • MIE MALEKPOUR 20 گفته:

      سلام. برای هوم استی در برخی کشورهای محدود می توان اقدام کرد. معمولا کانادا و انگلیس هوم استی دارند. اما کشورهای اروپایی گاها خود آن مدرسه می تواند قیم باشد. مثلا مدارس اتریش خودشون قیم دانش آموزان می شوند

      پاسخ
  25. علی گفته:

    سلام ووقت خوش
    شرایط اخذ پذیرش تحصیلی رایگان واسه بچه ها در مقطع تحصیلی ابتدایی با امکان اخذ مجوز قانونی موندن واسه خانواده از اون طریق هست؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید.
    ممنونم .

    پاسخ
    • t g گفته:

      سلام دوست عزیز. در مقطع ابتدایی امکان حضور برای والدین در کشورهای اروپایی به عنوان همراه وجود ندارد. اما برعکس این موضوع وجود دارد. یعنی والدین می توانند برای خد اقامت تحصیلی بگیرند و فرزند خود را در کنار خود داشته باشند

      پاسخ
  26. سینا گفته:

    سلام شرایط تحصیل در مدارس اروپایی و شهریه های مدارش شبانه روزی به طور دقیق چیست؟ لیست معتبرترین مدارس اروپایی رو میشه بگید ؟

    پاسخ

اطلاعاتی که در این وبسایت مشاهده می نمایید بر اساس تحقیقات اشخاصی هست که غیر حقوقی هستند و موسسه MIE هیچ گونه مسئولیت حقوقی در خصوص اطلاعات وبسایت ندارد. ما همیشه توصیه می کنیم این اطلاعات را راستی آزمایی کنید و با یک وکیل لوکال در میان بگذارید.

تمامی حقوق برای موسسه MIE محفوظ است.
مشاوره رایگان